16 kwi 2012

Hatsune Miku - Mroczna Alicja

Tytuł oryginalny: 闇色アリス 
Tytuł romaji: Yamiiro Arisu (Alice)
Tytuł polski: Mroczna Alicja
Tekst i muzyka: samfree
Wokal: Hatsune Miku


Tumetai amaoto
Za oknem rozlegają się
Mado no soto hibiku yoru wa hitori ga kowai
odgłosy chłodnego deszczu. Spędzanie nocy samemu jest straszne.
Hanarenai yôni
Abyśmy się nie rozdzieliły,
Kimi o dakisimeru tuyoku
obejmuję cię mocno.


Dakara tokei no hari
Dlatego jeśli wskazówka zegara
Ten o aoidemo
wskaże nie niebo,
Me o sorasanaide
nie odwracaj oczu.
Tada watasi o mite
Po prostu patrz na mnie.


Yasasisa nante ituwari de ii
Życzliwość może być fałszywa.
Yoru ga akeru sono toki made
Aż do czasu, gdy nadejdzie świt,
Uso o tukitôsite
karm mnie kłamstwami.
Setuna no toki ni oboreru yôni
Aby mogła utonąć w tej jednej chwili,
Kimi o kanzisasete'ite ima dake wa...
pozwól mi czuć cię chociaż teraz...


Subete ni hitosiku
Kiedyś nieuchybnie
Owari wa otozureru kedo sonna koto wa
wszystko dobiegnie końca, lecz myślenie o tym
Namida ni naru kara
na pewno wywoła łzy,
Kanagaeru koto o yameta
więc myśleć przestałam.


Hutari yami no naka
We dwoje pośród ciemności,
Karada o tokasite
nasze ciała zlewają się.
Motto hukaku e
Dalej, spadnijmy
Tada otiteyukô
jeszcze głębiej.


Utusidasareru higeki no Arisu
Widnieje postać tragicznej Alicji.
Tumi no iro de kazarituketa
Ozdobiona barwami grzechów,
Ai de sibaritukete
związana miłością.
Wasurenu yôni nakusanu yôni
Aby go nie zapomnieć, aby go nie stracić,
Sotto nandomo tubuyaku kimi no na o...
wymówię twoję imię niezliczoną ilość razy...


Yamanai ame wa
Czy ten nieustający deszcz
Subete o nagasitekureru desyô ka
zmyje to wszystko i zabierze ze sobą?


Yasasisa nante ituwari de ii
Życzliwość może być fałszywa.
Yoru ga akeru sono toki made
Aż do czasu, gdy nadejdzie świt,
Uso o tukitôsite
karm mnie kłamstwami.
Setuna no toki ni oboreru yôni
Kimi o kanzisasete'ite ima dake wa...
Pozwól mi czuć cię chociaż teraz...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz