16 kwi 2012

Hatsune Miku - Miłość to wojna

Tytuł oryginalny: 恋は戦争
Tytuł romaji: Koi wa sensou
Tekst i muzyka: ryo
Wokal: Hatsune Miku



mou yukiba ga nai wa kono koi no neturyou
Nie mam już dokąd udać się w upale tej miłości.

haiirono kumo monokurono kensou
Szare chmury, monochromatyczny zgiełk.
hizasi ha kageri yuugure ha iro wo kaete'iku
Strugi światła znikają, a zmierzch zmienia barwy.

sekai ga nizinde soredemo suki de irareru ka nante
Świat rozpływa się, a mimo to trwam w miłości do ciebie.
wakatteru kedo dousureba iino
Wiem to wszystko, ale co mogę począć?
dousitara dousureba
Co mam zrobić? No co?
baka dana... watasi
Idiota... ze mnie.

hazimeruno yo kore ha sensou
Zacznijmy! To jest wojna!
uresisouna kimi wo miru nante!
Nie znoszę patrzenia na twoją uradowaną twarz!
setunaru koi sore ha tumi
Szczera miłość jest grzechem.
miseteageru watasi no omoi wo
Poczekaj jeszcze, pokażę ci moc swoich uczuć.

sakendemita megahon ha kowaretetano
Megafon, przez który próbowałam krzyczeć, okazał się być zepusty.
dore dake senobisitatte kimi no sikai ni hairanai
Nie ważne, jak będę się wyciągać, nie wejdę do twojego pola widzenia.

aa, itunomanika hareta sore zenzen niawanai
Aa, w mgnieniu oka niebo przejaśniło się. Wcale nie pasuje do obecnej atmosfery.
kimoti ga osaerarenakute
Nie mogę już opanować swoich uczuć.
dousitara dousureba
Co mam zrobić? No co?

naite nanka naindakara ne
Ja wcale nie płaczę, zrozumiano?

daisuki
Kocham cię

tatakauno yo haato wo ute
Muszę walczyć! Celować w serce!
syudan nante eranderarenai
Nie mam innego wyboru.
sukaato hirari misetetukeruno yo
Pokażę ci, jak trzepocze moja spódniczka.
kimi no sisen ubattemiseruno
Spróbuję skraść twoje spojrzenie.

geigeki youi
Przygotować się na kontraatak.
senkyou ha mada furi nan desu
Nadal jesteśmy w niekorzystnym położeniu.
koi ha moumoku
Miłość jest ślepa.
kimi no kutiduke de me ga sameruno!
Obudzę się za sprawą twego pocałunku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz