17 kwi 2012

Hatsune Miku - Pozytywka

Tytuł oryginalny: オルゴール
Tytuł romaji: orugooru (orgel)
Tytuł polski: Pozytywka
Tekst i muzyka: TACHE
Wokal: Hatsune Miku


nee kimi ha oboeteru?
Hej, czy pamiętasz
oka no ki no sita tiisana kibako ni ireta
jak włożyliśmy wspomnienia z tamtego lata
ano natu no omoide
do drewnianego pudełeczka i zakopaliśmy je pod drzewem na wzgórzu?

are kara dore hodono toki ga sugita darou
Ile to już czasu minęło od tamtego lata?
boku ni ha tutaetai omoi tozikometa mama dayo
Nadal trzymam w sobie zamknięte uczucia.

zutto zutto matituduketa
Zawsze, zawsze na ciebie czekałam
itumo asobu ano basyo de
w miejscu, gdzie bawiliśmy się razem,
kieyuku hikari wo mitumenagara
patrząc na zachód słońca.

yume wo dakisimete hitomi tozita yoru
Tej nocy zamknęłam oczy i objęłam swoje sny.
boku wo hitorikiri ni sinaide yo
Nie zostawiaj mnie zupełnie samej!
kasukani kikoeta koe
Usłyszałam cichutki głosik.
semete mou itido aitai
Chciałabym zobaczyć się z tobą choć jeszcze jeden raz.

ano hi kiita kimi no koe
Twój głos, który usłyszałam tamtego dnia,
siroi kaze ni tutumarete
został otoczony białym wiatrem
omoide to tomoni nagasareteku
i wraz z naszymi wspomnieniami podróżuje z nim.

ima mo wasurenai futari te wo tunagi
Nie zapomniałam, jak trzymaliśmy się za ręce.
itumademo issyo to tikatta noni
Mimo że przyrzekliśmy sobie, że zawsze będziemy razem, rozdzieliliśmy się.
sayonara ienai mamani
Nie miałam okazji się pożegnać.
owari wo tugeta natu no hi
Tamten letni dzień był dniem ostatnim.

osanaikoro egaiteta yume ha kaze ni natte
Nasze marzenia z dzieciństwa stały się wiatrem.
yakusoku no ano basyo he kaetteyuku
Wciąż powracam do miejsca naszej obietnicy.
「aisiteru」kimi ga nokosita kotoba ha
Pozostawione przez ciebie "kocham cię"
omoide no merodei to tomoni
śpią w moim sercu wraz z melodią wspomnień.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz