17 kwi 2012

Megurine Luka i Kagamine Len - Perfect Crime

Tytuł oryginalny: Perfect Crime
Tytuł polski: Zbrodnia Idealna
Tekst i muzyka: samfree
Wokal: Megurine Luka i Kagamine Len


Feelin' you, Fall in love
Zakochałam się w twoim dotyku.
In the Secret night wow be with you
Tej sekretnej nocy, łoł, jestem z tobą.
Because of you, going down
Przez ciebie spadam.
Nothing but the Perfect Crime
Tylko ta idealna zbrodnia...

Yami ga kokoro madowasu mati ga nemurituku koro
W czasie, gdy twoje serce błądzi pośród ciemności miasta pogrążającego się we śnie,
Watasi to iu na no rabirinsu izanaimasyô
zaproszę cię do labiryntu zwanego "ja".

Hazimari wa itu datta? Kizukeba konna toko e
Kiedy miało to początek? W mgnieniu oka znalazłem się tu.
Tumibukaki sinkai e tada sizundeyukô
A więc teraz zanurzmy się w głębokim morzu grzechu.

「Hurete」「Mada yo」
"Dotknij mnie." "Jeszcze nie."
Kôsasuru kanzyô
Nasze emocje przeplatają się.
Sore saemo tenohira de korogasu
Toczą się one po moich dłoniach.
Kokoro hukaku sono tobira no mukô
Czy chcesz zajrzeć za te drzwi,
nozoitemitai no?
w głąb mojego serca?

Amaku setunaku kutibiru de Temptation
Moje wargi podarują ci słodko-gorzką pokusę.
Yurusarenakute ii kimi o te ni ireru
Za twoim pozwoleniem czy bez, uczynię cię moją własnością.
Mimimoto sasayaku sono kotoba wa Imitation...?
Czy słowa, które szepczesz mi do ucha, są imitacją...?
Mogaku hodo karamituku
Nasze ciała plączą się niemal się szarpiąc.
Sô kore wa Perfect Crime
Tak, to jest zbrodnia idealna.

Feelin' you, Fall in love
Zakochałam się w twoim dotyku.
In the Secret night wow be with you
Tej sekretnej nocy, łoł, jestem z tobą.
Because of you, going down
Przez ciebie spadam.
Nothing but the Perfect Crime
Tylko ta idealna zbrodnia...

Ureta kazitu ni ima sotto kuti o tukeru
Skosztuję teraz delikatnie dojrzałego owocu.
Sono setuna mô nidoto modorenai to satoru
Zdaję sobie sprawę, że od tej chwili nie ma już odwrotu.
Sore de ii nanimokamo wasuretesimainasai
Zapomnij o wszystkim i oddaj się przyjemności,
Sono saki ni matu no ga tadasii kotae dakara
gdyż po jej drugiej stronie czeka na nas poprawna odpowiedź.

Ima ga subete kasukana tomadoi mo
Rozpuszczę teraz łagodnie wszystkie twoje wątpliwości
Yukkurito sitasaki de tokasite
czubkiem swojego języka.
「Ii no?」「Ii yo」
"Mogę?" "Możesz."
Mô mayowanai kara hukaku made oide
Nie mam już oporów. Zatem posuńmy się głębiej...

Atuku hagesiku syôdô no mamani
Podczas gdy płoniemy w gorączce impulsów,
Kanpekini ima kimi o te ni ireru
staniesz się moją wyłączną własnością.
Kimi no subete de kanziru kaikan igai
Poza rozkoszą, którą odczuwasz całym ciałem,
Syôko nante nai
śladów nie ma żadnych.
Sô kore wa Perfect Crime
Tak, to jest zbrodnia idealna.

Feelin' you, Fall in love
Zakochałam się w twoim dotyku.
In the Secret night wow be with you
Tej sekretnej nocy, łoł, jestem z tobą.
Because of you, going down
Przez ciebie spadam.
Nothing but the Perfect Crime
Tylko ta idealna zbrodnia...
(2x)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz