16 kwi 2012

Hatsune Miku - Ogromna wiedza zmarłych, szaleństwo

Tytuł oryginalny: 博識であるが故、狂気
Tytuł romaji: Hakushiki de aru ga ko, kyouki
Tytuł polski: Ogromna wiedza zmarłych, szaleństwo
Tekst i muzyka: machigeritaP
Wokal: Hatsune Miku



Aruhi kirei siroi heya ni
Pewnego dnia zabrano mnie
Turete korare zutto koko ni
do czystgo, białego pokoju. Teraz ciągle jestem tu.
Kireina rôka ni kireina heya ga aru no
Są tu czyste korytarze i czyste pokoje.
Yoru ni wa hitorizutu turete ikareteru no
Nocą jedno po drugim zabierają nas i biją.

Zikan dayo
Nadszedł czas.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kirei ohana makka saite
Piękny kwiatek kwitnie na czerwono.
Hitotu heya ga ohana batake
Jednem z pokoi staje się kwietnikiem.
Marui kirei goron otiru
Okrąglutka, śliczna główka toczy się.
Poti ga taberu sore o pakuri
Pochi, chcąc ją zjeść, bierze ją w zęby.
Asita wa watasi no deban yo tanosimi nano (2x)
Jutro moja kolej. Już nie mogę się doczekać. (2x)

Watasi (Nx)
Ja (Nx)

Koko wa doko?
Gdzie ja jestem?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz