17 kwi 2012

Megurine Luka - Russian Roulette


Tytuł oryginalny: ロシアンルーレット
Tytuł romaji: rosian ruuretto (russian roulette)
Tytuł polski: Rosyjska ruletka
Tekst i muzyka: owataP
Aranżacja: Dios (signalP)
Wokal: Megurine Luka

watasi to geemu simasen ka
Czy zagrasz ze mną w pewną grę?
unmei ni sono mi wo yudanemasu ka
Czy ofiarujesz swe ciało przeznaczeniu?
aiso mo koso mo tukihatete
Mam już tego dość.
anata no kimoti ga wakaranai
Nie rozumiem twoich uczuć.

watasi to syumi dotira ga daizi
Co jest ważniejsze, ja czy twoje hobby?
yabona situmon toka hyaku mo syouti
Dobrze wiem, że to głupie pytanie.
katikan no tigai toka mou
Przestań ględzić już o różnicach w naszych wartościach.
watasi no kimoti ni kiduite yo
Zauważ wreszcie moje uczucia!

You should be die
Powinieneś zginąć.
gomakasanaide
Nie zwódź mnie.
Fall into the hell
Wpaść do Piekła.
mou osimai ne
To już koniec, nieprawdaż?
Shoot head with gun
Dać sobie kulkę w łeb.
gekitetu okositara saa ikinasai
Jeśli pociągniesz za spust... Dalej, zrób to.

rosian ruuretto wo mawasite yo
Zakręć rosyjską ruletkę.
anata no atama wo utinukuno
Strzelę ci w głowę,
kessite kono kimoti tutawaranai kara
bo i tak nigdy nie pojmiesz mych uczuć.
anata no sonzai ga zyama nano
Teraz twoje istnienie jest tylko przeszkodą!

rosian ruuretto wo mawasitara
Jeśli zakręcę rosyjską ruletkę,
anata ha donna kao miseruno
to jaką minę mi pokażesz?
huwari hitosuzino kaze ga hukinukeru
Delikatnie przez pokój przebiega bryza.
sono sumasita egao iya nano
Nienawidzę tego twojego niezmartwionego uśmiechu.

dousite anata ikiteruno
Czemu ty właściwie żyjesz?
nanimo kangaenai kuzu no kuseni
Przecież jesteś tylko niemyślącym śmieciem.
itumo tyousi dake ha yokute
Po prostu zawsze masz farta.
watasi no kimoti ha musi desu ka
Czy ignorujesz to, co ja odczuwam?

You should be die
Powinieneś zginąć.
mata usotuita
Znów skłamałeś.
Fall into the hell
Wpaść do Piekła.
kao de wakaru wa
Widzę to po twojej twarzy.
Shoot head w gun.
Dać sobie kulkę w łeb.
kidukanai huri site
Nie udawaj, że nie wiesz.
mou yurusanai
Już nigdy ci nie wybaczę.

rosian ruuretto wo mawasite yo
Zakręć rosysjką ruletkę.
anata no atama wo utinukuno
Strzelę ci w głowę.
watasi warui da nante owanai yo
Nie sądzę, żebym to ja była winna.
subete anata no sekinin desu
To wszystko przez ciebie.

rosian ruuretto wo mawasitemo
Nawet jeśli zakręcę rosyjską ruletkę,
watasi no kimoti ha harenai yo
moje uczucia nadał spłowić będzie ciemność.
watasi konna tenkai nozondenai
Nie chcę, żeby się to tak skończyło.
hontouno kimiti ha iitakunai yo
Po prostu nie chcę wyznać ci swych prawdziwych uczuć.

You should be die
Powinieneś zginąć.
wagamama desu ka
Czy to egoizm?
Fall into the hell
Wpaść do Piekła.
itizuna omoi
Moje uczucia są szczere.
Shoot head with gun
Dać sobie kulkę w łeb.
koukai ha sinai yo saa ikimasyou
Nie będę niczego żałować, a więc dalej, zróbmy to!

rosian ruuretto wo mawasitara
Kiedy kręcisz rosyjską ruletkę,
anata ha watasi ni hohoemuno
uśmiechasz się do mnie
sosite hikigane wo watasi ni sasidasu
i wyciągasz do mnie rękę ze spustem.
anata no kakugo uke’ireru yo
Akceptuję twoją gotowość.

rosian ruurettom wo mawasite yo
Zakręć rosysjką ruletkę.
watasi no atama wo utinukuno
Strzelę sobie w głowę.
tabun anata no koto kirai zyanakatta
Chyba wcale cię nie nienawidziłam.
ima made omoide wo arigatou
Dziękuję ci za wspólne wspomnienia.

rosian ruuretto ni aisarete
Kochana przez rosyjską ruletkę,
watasi no koko de tukihateruno
skończę ze sobą tutaj.
yubi ni tikara komete hikigane siboru
Wkładam całą siłę w palec i ciągnę za spust
sore zya mata raise de
Do zobaczenia w następnym życiu.

sine
Giń.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz