16 kwi 2012

VanaN'Ice - Niemoralne wspomnienia 〜Utracona Pamięć〜

Tytuł oryginalny: 背徳の記憶〜The Lost Memory〜
Tytuł romaji: Haitoku no kioku 〜The Lost Memory〜
Tytuł polski: Niemoralne wspomnienia 〜Utracona Pamięć〜
Tekst i muzyka: natsu
Aranżacja: natsu, haku



sepiairo ni somaru
Bez wątpienia widziałem już gdzieś
mioboeno aru zyôkei
tę scenerię, teraz zabarwioną sepią.
taikutuna sora miagete ha
Po południu wpatruję się w monotonne niebo
tame'ikimazirino gogo
i raz po raz wzdycham głęboko.

kodoku ositubusare kuruttesimausô
Wkrótce oszaleję zmiażdżony przez samotność.
ubawareta kioku mo uso mo sinzitu mo
Wspomnienia, kłamstwa i prawdy, z jakich mnie ograbiono
omoi sizume zankokuni sugisaru zikan
sprawiają, że moje uczucia toną wraz bezlitośnie płynącym czasem.
naze doko ni iruno ka sae sirazuni
Nie wiem nawet, gdzie jestem i czemu akurat tu.

tada kanzyô no nai mama barabarano kokoro o tokasite'iku
Nie czując już nic, po prostu topię swoje roztrzaskane serce.
omoidasenai taisetuna mono o
Nie mogę sobie przypomnieć czegoś bardzo ważnego...

Remember
Przypomnij sobie
kegareta tumibukaki ai
tę skalaną, grzeszną miłość.
zikan ga mosi modoseru nara
Jeżeli tylko można by cofnąć czas,
anata to sugosita azayakana
to chciałbym ponownie zaznać
kisetu o mô itido siritai
spędzonych z tobą jasnych sezonów.

Remember
Przypomnij sobie
osiete kûhaku no mama
Powiedz mi, mimo że mój umysł wciąż jest niczym pusta kartka.
dôsite namida ha koboreru?
Dlaczego po moich policzka spływają łzy?
toki wo kakemeguri ano basyo he
Pokonam prądy czasu, aby dotrzeć do tamtego miejsca.
nukenai itami no wake ha doko ni?
Gdzie leży powód ku istnieniu krewkiego bólu, który nie raczy mnie opuścić?

nureta kami o hodoki
Rozplątawszy twoje wilgotne włosy
kawasita kutizuke no ato
i wymieniewszy się pocałunkami,
zankokuni mukutina
spojrzałem w sam głąb
anata no hitomi no oku ni
twoich skrytych ocząt.

koko kara sukutte to eien wo yakusokusita
Przyrzekłem ci, że wydostanę cię stąd już na zawsze.
doku ni nomikomare muyûbyô no yôni
Opanowany przez truciznę, poruszam się niczym lunatyk.
azayakasugite mienai anata no yokogao
Twoja twarz jest tak świetlista, że oślepiła mnie swoim blaskiem.
mabusiku terasareru hikari ha maborosi
Oświetlające nas jasne światło jest iluzją.

Remember
Przypomnij sobie
kegareta tumibukaki ai
tę skalaną, grzeszną miłość.
zikan ga mosi modoseru nara
Jeżeli tylko można by cofnąć czas,
anata to sugosita azayakana
to chciałbym ponownie zaznać
kisetu wo mô itido siritai
spędzonych z tobą jasnych sezonów.

Remember
Przypomnij sobie
osiete kûhaku no mama
Powiedz mi, mimo że mój umysł wciąż jest niczym pusta kartka.
dôsite namida ha koboreru?
Dlaczego po moich policzkach spływają łzy?
toki wo kakemeguri ano basyo he
Pokonam prądy czasu, aby dotrzeć do tamtego miejsca.
nukenai itami no wake ha doko ni?
Gdzie leży powód ku istnieniu tego krewkiego bólu, który nie raczy mnie opuścić?

nandodemo anata no namae yobu kara
Zawołam twoje imię tyle razy, ile tylko zdołam,
omoidasite hosikute koe karetemo
więc przypomnij sobie! Będę krzyczeć aż mój głos ochrypnie.

Remember
Przypomnij sobie
torimodosita kioku no
Fragmenty wspomnień, które odzyskałem,
hahen ga mune o simetukete
wbijają się w moje serce.
kimi ga satta kotae o siru tabi
Za każdym razem, gdy odkrywam powód twojego odejścia,
orokana zibun o ayametemo
linczuję się za swoją głupotę.

Remember
Przypomnij sobie
tunagatta kizuna no ito
Aby nić przeznaczenia
ituka musubareru yôni to
powiązała nas wreszcie pewnego dnia,
kurikaesi inori o sasageru yo
będę modlić się bez końca,
tatoe kore ga ayamati dato sittemo...
mimo świadomości, że popełniam błąd...

Remember
Przypomnij sobie
yami ni otiteku
Spadamy na dno ciemności.

Remember
Przypomnij sobie

1 komentarz:

  1. Ta piosenka jest taka piękna ;-;
    Dopiero poznaję tą serie, ale już wiem, że nie pożałuje <3

    OdpowiedzUsuń