17 kwi 2012

Hatsune Miku - Sleeping Beauty


Tytuł oryginalny: Sleeping Beauty
Tytuł polski: Śpiąca Piękność
Tekst i muzyka: 164
Wokal: Hatsune Miku



Kono basyo ni wa nanimo nai
W tym miejscu nie ma nic,
Kimi no kansyoku sae
nawet twojego dotyku.
Itunomanika nebaeta
Pozostawił on w mgnieniu oka
Kanasimi o nokosite
rozrastający się smutek.


Kaze no iro mo midori no ne mo
Nie mogę pochwycić
Atasi wa tukamenai
ani barw wiatru ani odgłosów zieleni,
Kimi ga soko ni iru koto o
mimo że wiem,
Wakatteru noni
że tam jesteś.


Yasasii koe de
Serdecznym głosem
Atasi o yonde
zawołaj mnie.
Garasu no mukô de
Uśmiechnij się
Hohoende
za taflą szkła.


Nihu saki kara nagameta
Zbliżyłam się o dwa kroki,
Yume ni madoromu kao
aby spojrzeć na twoją drzemiącą twarz.
Sanbo saki ga humenai
Nie mogę zrobić jeszcze jednego kroku.
Modokasisa o nikunda
Nienawidzę swojego niezdecydowania.


Wazukani sasu hikari mo
Nie mogę pochwycić także
Atasi wa tukamenai
drobnych strużek światła.
Seizyaku o hikisaku yôni
Aby rozedrzeć tę martwą ciszę,
Atasi wa utau
ja śpiewam.


Yasasii koe de
Serdecznym głosem
Atasi o yonde
zawołaj mnie.
Tomatta kako ni
W nieruchomej przeszłości
Togi ga kuruu
czas wariuje.


Subete o sutete
Odrzuć wszystko
Kotti o muite
i spójrz w moją stronę.
Akarui basyo de
Pozwól mi zaśpiewać
Utawasete
w jasnym miejscu.


Yasasii koe de
Serdecznym głosem
Atasi o yonde
zawołaj mnie.
Garasu no mukô de
Uśmiechnij się
Hohoende
za taflą szkła.


Hohoende
Uśmiechnij się...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz