15 kwi 2012

Hatsune Miku - Black Rock Shooter

Tytuł oryginalny: ブラック★ロックシューター (Black★Rock Shooter)
Tekst i muzyka: ryo
Wokal: Hatsune Miku



Polski
Black Rock Shooter
Dokąd się udałaś?
Czy mnie słyszysz?
Jak długo jeszcze muszę krzyczeć?
Jak długo jeszcze muszę płakać?
Przestań już, nie mogę dalej biec
Świat, o jakimś niegdyś śniłam, zamyka się
Na tej rozsypanej drodze pośród bezdennej ciemności
Mimo, że nie powinno jej być, zdawałam się, że nadzieję ujrzałam
Dlaczego?
Black Rock Shooter, nostalgiczne wspomnienia
Te czasy były po prostu przyjemne
Black Rock Shooter, lecz nie mogę się poruszyć
Składam życzenie do gwiazdy rozprzestrzeniającej ciemność, bo pobiegnę jeszcze tylko raz
Zlęknionym, drżącym głosem mamroczę, zawołaj moje imię
Niebo obejmuje brzask; dystans do granicy to tylko jeden krok, ale nie dosięgam
Wstrzymywane łzy zaraz wypłyną; nie patrz teraz w dół
W przeciwnym razie zatrzymam się
Chcę żyć przyszłością; wiem, przypomnij sobie
Mocno, mocno, uwierz w to
Właśnie tak
Black Rock Shooter, delikatny zapach
Bolesne i trudne jest przełykanie tych słów
Black Rock Shooter, ruszcie się, me stopy!
Prześcignijcie świat
Od początku wiedziałam to
Że będziesz tu
Wszelka odwaga we wnętrzu mnie
Ogień rozpala
Już nie ucieknę
Black Rock Shooter, nie jestem sama
Nawet, jeśli będziesz krzyczeć i płakać, nie wzruszy mnie to
Black Rock Shooter, patrz na mnie
Teraz rozpoczyna się ma własna opowieść
Jeżeli kiedyś tą piosenkę zapomnę
To śpiewać będę
 
Romaji
buraku rokku syuutaa
doke he ittano?
kikoemasu ka?
ato dore dake sakebeba iindarou
ato dore dake nakeba iindarou
mou yame watasi ha mou hasirenai
ituka yumemita sekai ga tojiru
makkura do akari mo nai kuzurekaketa kono miti de
aru hazu mo nai ano toki no kibou ga mieta ki ga sita
dousite
burakku rokku syuutaa natukasii kioku
tada tanosikatta ano koro wo
burakku rokku syuutaa demo ugokenai yo
yami wo kakeru hosi ni negai wo mou itido dake hasiru kara
kowakute furueru koe de tubuyaku watasi no namae wo yonde
yoake wo idaku sora kyoukaisen madeno kyori ato mou ippo todokanai
koraeta namida ha afuresou nano ima sita wo mukanaide
tomattesimau
mirai wo ikiteitainda wakattano omoidasite
tuyoku tuyoku sinjiruno
sou yo
burakku rokku syuutaa yasasii nioi
itai yo turai yo nomikomu kotoba
burakku rokku syuutaa ugoite kono asi!
sekai wo koete
saisyo kara wakatteita
koko ni irukoto wo
watasi no naka no subete no yuuki ga
hi wo tomosite
mou nigenai yo
burakku rokku syuutaa hitori jyanai yo
koe wo agete naitatte kamawanai
burakku rokku syuutaa miteitekureru
ima kara hajimaruno watasi no monogatari
wasuresou ni nattara kono uta wo
utauno

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz