16 kwi 2012

Megurine Luka - Leia

Tytuł oryginalny: Leia
Tytuł polski: ------
Tekst i muzyka: yuyoyuppe
Wokal: Megurine Luka


Polski
Pozwól mi usłyszeć głos twój, oczyść me gnuśne serce
Płótno kłamstw zamalowałam w zupełności
Dzisiaj również
W nieskończonej ułudzie zdawało mi się, że zostałam dotknięta
"Jak powinnam na ciebie wołać?"; niezmienna temperatura
Zanim uśmiech pożre wszystkie wnętrzności
Dzień dzisiejszy zamknęłam, spiesząca się przyszłość jest szara
Jeśli tego pragniesz, śnij na jawie; kłamstwa opuszczone
Jeśli spełni się, pozwól mi posłuchać dłużej
Do serca niczym plomba włożona miłość wylewała się z niego litrami
W głosie twoim zgromadzony trans jest odległy
Jeśli istnieją przedmioty posiadające kształt, jeśli istnieją przedmioty zawalające się
Nie potrzebuję swej pary oczu, otocz mnie
Leia...
Nieskończona ułuda śmiała się smutno
"Jak powinnam na ciebie wołać?"; rozlegające się echem słowa są szare
Wieczność delikatnie przestaje oddychać
W stronę rozpaczy, jaka pozostawiła mnie w tyle
Jeśli dźwięki wskazówek zegara ustaną, ten świat skończy się
Słowa, o które tylko modliłam się, znaczenia żadnego nie miały
Zaśmiej się jeszcze tylko trochę, pomódl się jeszcze tylko trochę
Jeśli nie słyszysz mnie, to zabij mnie
Pozwól mi usłyszeć głos twój, oczyść me gnuśne serce
Płótno kłamstw razem z tobą pogrzebałam
Jeśli nie posiadamy możliwości zostawienia po sobie dowodów naszego istnienia
Ciepło spal a mnie zabij
Leia...


Romaji
kimi no koe wo kikasete yodomu kokoro wo haratte
ituwarino kyanbasu wo nuritubushitekunda
kyou mo
shyuumatu no nai gensou ni sawareta kigashita
"nante yobeba ii darou" kawaranai ondo
hohoemi ga naizou wo kuitubusu mae ni
kyou wo tojikometa yo haseru mirai ha haiiro
nozomu nara kuusou sabireta uso
kanau nara motto kikasete
kokoro kara afureteta itosjisa wo tiribamete
kimi no koe ni kasaneta koukotu ha haruka
katati aru mono naraba kuzure yuku mono naraba
kono ryoume ha iranai boku wo tutunde
Leia...
shyuumatu no nai gensou ha kanasiku waratta
"nante yobeba ii darou" hibiku kotoba ha haiiro
eien ha sotto iki wo tomete
boku wo oitetta zetubou heto
hari no oto ga tomareba kono sekai ha owaru yo
negau dake no kotoba ha imi wo motanakatta
mou sukoshi dake waratte mou sukosji dake inotte
kikoenai nara mou isso boku wo koroshite yo
kimi no koe wo kikasete yodomu kokoro wo haratte
ituwarino kyanbasu wo kimi to houmurunda
kimi to boku no akasi wo nokosu sube ga nai nara
nukumori wo yakitukete boku wo koroshite
Leia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz