15 kwi 2012

GUMI - Cattleya

Tytuł oryginalny: カトレア
Tytuł romaji: Katorea (Cattleya)
Tytuł polski: ---
Tekst i muzyka: yuzuhiko
Wokal: GUMI



Rarirârî tattarâ
Lali-lali tattara
Koi wa sita mômokuno kanozyo ni koi o sita no
Zakochałem się, zakochałem się w niewidomej niej.
Boku migime o kimi ni ageyô
Dam ci swoje prawo oko.
Mieru sekai wa hutari de hitotu ni naru yo
Dzięki temu świat widziany przez nas dwoje stanie się jednością.


Rarirârî tattarâ
Lali-lali tattara
Mimi mo kikoezu kanozyo ni kono bisei wa todokanai
Nie słyszy ona na uszy, więc nie dosięgnie jej mój piękny głos.
Sore naraba hora boku no hidarino mimi o ageyô
W takim razie, podaruję ci swoje lewe ucho, proszę.
Sutekina ongaku ni nosete utaô
Będę śpiewać do cudnej melodii
Kimi e no ai o mômokutekini
o swojej ślepej miłości do ciebie.
Kimi wa sono hohoemi o kuzusazu
Ty nie śmiesz zmazać z moich ust uśmiechu.


Tarirarirâ rîra
Tarira-rira rira
Dakisimeteageru kara
Obejmuję delikatnie
Usui karada o yasasiku
twoje kruche ciało.
Hagarenai yô teineini kutizuke o
Abyś się nie rozpadła, pocałunki składać będę z ostrożnością,
Kimi no ki sumu made
aż będziesz w pełni zadowolona.


Rarirârî tattarâ
Lali-lali tattara
Kimi no sono karenna sugata ni boku wa tada mitoreru
Jestem zwyczajnie zauroczony twoją śliczną sylwetką.
Kanpekina bi o eienno bi o kimi wa motte'iru
Jesteś posiadaczką piękna doskonałego, piękna wiecznego.
Nikunikusiihodoni boku no kokoro wa
Moje serce zostało przez ciebie
Kakimidaseretesimaimasita
wywrócone do góry dnem.
Kimi no sono hohoemi wa doku dane
Ten twój uśmiech jest trucizną.


Tarirariâ rîra
Tarira-rira rira
Tuki no sita de odorô
Chcę tańczyć pod księżycem
Asi ga huziyûna kimi wa
z tobą, mimo że nie możesz chodzić.
Boku ga sasaeteageru kara kowagarazu
Ale ja cię podeprę, więc nie obawiaj się
Mi o makasete hora
i powierz mi swoje ciało, spójrz no.


Tarirariâ rîra
Tarira-rira rira
Gakubuti ni osamerareta
Wyraz twarzy jej,
Kanozyo wa hyôzyô kaezu
uwięzionej w ramach obrazu, pozostaje niezmienny.
Boku wa kyûai nandomo kurikaesu no
Bezustannie zalecac się będę do
E no naka no kanozyo ni
tej dziewczyny z malowidła.
__________________________
Cattleya to nazwa kwiatu.
Piosenkę śpiewa GUMI, ale jest z punktu widzenia przedstawiciela płci męskiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz