15 kwi 2012

Hatsune Miku - BossDeath

Tytuł oryginalny: BossDeath
Tytuł polski: Boss Śmierć
Tekst i muzyka: isoP
Wokal: Hatsune Miku



Sinkikusai meikyû
W głębi strasznego labiryntu
Oku de warau akuma
w głos zaśmiewa się demon.
「Yoku kita na」 da tte...
"Nareszcie przybyłaś", rzecze...
Hito no ki mo siranai de
Jak możesz tak mówić?

Kono sekai o sukuu
Ocalę ten świat.
Ano hime o sukuu
Ocalę tę królewnę.
Mô sonnano dôdatteii
Nie obchodzi mnie to już ani trochę.

Ariamaru tikara de hukitobasiteageru
Zniszczę cię z całą moją siłą.
Owari ni siyô kûsô mitaina simei
Skończmy z tą podobną do fantazji misją.
Heiwa ga otozurete katugarete
Powraca pokój,
Yagate zyama ni naru
a ja w końcu staję się tylko przeszkodą.
Eiyû nante sonna mono desyô?
Czy bycie bohaterem na tym polega?
Mô modorenai nara
Już nie mogę zawrócić, więc...

Dotti ga ittatte kamawanai
Nie obchodzi mnie, które z nas zginie.
Dotti mo tittatte kamawanai
Nie obchodzi mnie, które z nas polegnie.

Zen'aku no nigenron
Dualizm dobra i zła
Ego darake no ningenron
to jedynie teoria stworzona przez egoistycznych ludzi.
Donna tôti nara siawase desyô ka?
Jakie rządy przynioską wszystkim szczęście?

Teki ga ireba hitotu ni mo nareru
Jeżeli masz kilku wrogów, mogą stać jednym,
Sore sae kizukanai mama
lecz tego również nie zauważam.

Yama goto kirisaku yaiba de ringo o muku
Moim ostrzem, które przecina nawet góry, obieram jabłko.
Matte'iru no wa nante yuganda kurasi
Tym, co czeka na mnie, jest życie tak spaczone.
Umi goto yakitukusu honô de danro ni hi o tomosu
Płomieniami, które osuszą nawet morza, podpalam ogień w kominku.
Tikara wa sô iu koto desyô ka?
Czy tym właśnie jest siła?
Mô wakaranai kara
Już nie wiem, więc...

Daiti ga kietatte kamawanai
Nie obchodzi mnie, czy cała ziemia zniknie.
Watasi dake kietatte kamawanai
Nie obchodzi mnie, czy zniknę tylko ja.
Mô kamawanai
Już nic mnie nie obchodzi.

Mamoritakatta no wa
To, co chciałam chronić,
Sizukana asa to
to cichy poranek
Kâsan ga tukuru
i cieplutka zupa
Attakai sûpu
gotowana przez mamę.

Sôgen de naiteta koro
Czasy, w który zwykłam płakać na łące;
Motteta hazu no kokoro
czasy, w który jeszcze miałam serce...
Daizi datta mono ga nidoto
Jeżeli wszystko, co było mi drogie,
Mô kaeranai nara
już nie powróci, to...

Ariamaru tikara de hukitobasiteageru
Zniszczę cię z całą moją siłą.
Watasi o sibaru noroi mitaina simei
Skończę z tym fatum zniewalającym mnie niby klątwa.
Heiwa ga otozurete
Powraca pokój,
Dare ni iu wake demo nai sayonara
nie mówiąc nic nikomu... Żegnajcie.

Eiyû nante sonna mono desyô
Czy bycie bohaterem na tym polega?
Mô modoranai nara
Nie mogę już zawrócić, więc...

Dotti ga ittatte kamawanai
Nie obchodzi mnie, które z nas zginie.
Dotti mo tittatte kamawanai
Nie obchodzi mnie, które z nas polegnie.
Dotti ga ittatte
Które z nas zginie,
Daiti ga kietatte
czy cała zmienia zniknie,
Watasi dake kietatte kamawanai
czy zniknę tylko ja - nie obchodzi mnie to.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz