16 kwi 2012

Hatsune Miku - Królowa stali, księżniczka w klatce

Tytuł oryginalny: 鋼ノ女王、檻ノ姫
Tytuł romaji: Hagane no joou, ori no hime
Tytuł polski: Królowa stali, księżniczka w klatce
Tekst i muzyka: machigeritaP
Wokal: Hatsune Miku


Wareta sora mieru ibara no mori kara
Z zamku cierni widać roztrzaskane niebo.
Kono haganeno siro tumetai ti no nioi
W tym stalowym zamku roznosi się zimna woń krwi.
Osameru no wa zyo'ô reiketuna zyo'ô
Panuje tu królowa, królowa bezlitosna.
Kairaku no tameni hito o korosu zyo'ô
Królowa ta zabija dla przyjemności.

Zyo'ô「Omae wa watasi no mono yo, sinu made koko ni tozikomeru no ga ii to omou wa!」
Królowa: "Jesteś moją własnością. Będę cię tu trzymać aż do czasu, gdy umrzesz!
Watasi「Oyame kudasai zyo'ôsama, watasi o dônika nigasite wa kuremasendesyô ka」
Ja: "Proszę, przestańcie, Wasza Wysokość. Czy nie raczycie mnie stąd wypuścić?"

Tuwamono「Eins Zwei Drei Vier」
Żołnierz: "Jeden, dwa, trzy, cztery."

Zyo'ô wa watasi o tozikometa tumetai ori no naka ni
Królowa zamknęła mnie w zimnej klatce.

Musi「Ibara no beddo, bara no makura!」
Robaki: "Łoże z cierni, poduszki z róż!"

Mado ga nai kono heya ni watasi wa tozikomerareta zetubô to issyoni
W tym pokoju bez okien zamknięto mnie wraz z rozpaczą.

Watasi 「Watasi o dareka tasukete wa kuremasendesyô ka」
Ja: "Czy nikt nie ocali mnie?"
Siro 「Desuga sore wa kanawanu koto, koko kara wa derarenai.」
Zamek: "To niemożliwe. Nie możesz się stąd wydostać."

Asahi wa noboru mienai watasi wa hikari ga.
Gdy rankiem słońce wschodzi, nie widzę jego światła.

Itumademo koko de matteru mienai sukui o
Będę zawsze czekać tu na nienadchodzące zbawienie.
Watasi wa kono ori no naka de zutto zutto matteru
W tej klatce będzie czekać zawsze, już zawsze,

Mienai hikari sagasite owarazu no naka de
szukając niewidzialnego światła we wieczności.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz