16 kwi 2012

VanaN'Ice - IMITATION BLACK

Tytuł oryginalny: IMITATION BLACK
Tytuł polski: IMITOWANA CZERŃ
Tekst i muzyka: natsuP
Aranżacja: natsuP i haku
Wokal: VanaN'Ice (Kamui Gakupo, KAITO, Kagamine Len)


Yuganda nitizyô yurusarenai ai
Spaczona codzienność, zakazana miłość,
Ituwarino kokoro
fałszywe serce.
Kuroku nuritubusareta hukanzenna ai
Niespełniona miłość zamalowana czernią,
Sikkokuno sekai
świat czarny niczym smoła.

Zutto kimi ni iitakatta
Zawsze chciałem ci powiedzieć
Tatta hitotuno kotoba nanoni
to dwa krótkie słowa.
Osaekirenai syôdô ga
Jeżeli ten impuls nie do opanowania
Kowaretesimau no nara
ma zostać uwolniony, to...

Aisi aisare kuruisôna hodo ni
Kochanie i bycie kochanym aż do szaleństwa.
Amaku atui kutizuke wa IMITATION
Ten słodko palący pocałunek jest IMITACJĄ.
Mahisuru kankaku tôkunaru isiki
Moje zmysły drętwieją, świadomość odpływa.
Ahureru omoi to sinzitu
Przelewające się uczucia i prawdę
Kuro de nuribusite
pomaluj na czarno.

Sizundeku tuki ga kumo to kasanatte
Tonący księżyc nakłada się na chmury,
Marude kage o kakusu yôni
zupełnie jakby chciał ukryć wszelkie cienie.
Mô modorenai no?
Czy nie możemy już wrócić?
Kono mama hutari de kietesimaô
Jeśli tak, to zniknijmy we dwoje natychmiast.

Ituka kimi to musubareru to
Wierząc, że kiedyś zostaniemy powiązani,
Sinzite te o hanasita noni
puściłem twoją dłoń
Zibunrasisa no nai ai nara
Jeżeli taka miłość do mnie nie pasuje,
Kowasitesimaeba ii
to i niech roztrzaska ją.

Kituku tuyoku dakisimete hosikute
Chcę, abyś objął mnie najmocniej, jak potrafisz.
Kasanaru karada no nukumori wa IMITATION
Ciepło nakładających się na siebie ciał jest IMITACJĄ.
Taiyô ga terasi boku o kamaraseru kara
Wschodzące słońce wzbudza we mnie niepokój,
Kimi ga mienakunaru
gdyż wraz z odejściem nocy, odejdziesz ty.
Please teach me the answer?
Proszę, odpowiedz mi.

Zyôsiki mo moraru mo butikowasi
Wyzbędę się zdrowego rozsądków i morali.
Batu o ukeru no wa boku dake de ii
Jeśli ktoś ma przyjąć na siebie karę, to winienem to być ja.
Saigo ni kimi ga itta
Obejmuję słowa,
Kotoba o daite
który powiedziałeś do mnie jako ostatnie.

Ituno hi mo kimi o omou yo
Myślę o tobie co dzień.
Dakisimeta kata no kansyoku
Wciąż czuję twój dotyk na moim ramieniu.
Tokete kiete nakunaru mae ni
Zanim rozpłynę się i zniknę na dobre,
Kimi ni aini iku yo
wyjdę ci na spotkanie.

Yurari yurameku gensô ni dakare
Otulony przez drżącą ułudę,
Kimi ni itta kotoba wa IMITATION
wypowiedziałem do ciebie słowa będące IMITACJĄ.
Tumetai hada ni kienai kizuato
Ślady ust nadal nie opuszczają chłodnej skóry.
Kioku no subete nanimokamo kuro ni sizumete
Moje wspomnienia i wszystko pozostałe toną w czerni,
Otiteyuku
po czym spadając co raz niżej.

Aisi aisare kuruisôna hodo ni
Kochanie i bycie kochanym aż do szaleństwa.
Amaku atui kutizuke wa IMITATION
Ten słodko palący pocałunek jest IMITACJĄ.
Mahisuru kankaku tôkunaru isiki
Moje zmysły drętwieją, świadomość odpływa.
Ahureru omoi to sinzitu
Przelewające się uczucia i prawdę
Kuro de nuribusite
pomaluj na czarno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz