16 kwi 2012

GUMI - Dziewczyna o dziesięciu twarzach

Tytuł oryginalny: 十面相
Tytuł romaji: Juumensou
Tytuł polski: Dziewczyna o Dzisięciu Twarzach
Tekst i muzyka: YM
Wokal: GUMI


Saisyono watasi wa otonasii musume
Pierwsza ja była spokojną dziewczynką,
Koi ni yaburete kanzyô o tozasu no
jednak po zawodzie miłosnym zamknęła się w sobie.
Atarasii zinkaku tukuriage
Co więc zaczęła tworzyć nowe osobowości
Watasitati no kanzyô ga irekawaru
i teraz nasze uczucia się przeplatają.

Aaaaaaa...

San, ukeiretakunai kioku o
Trzy; nie chcąc zaakceptować niemiłych wspomnień...
Yon, betuno zinkaku to minasi
Cztery; stworzyła nowe osobowości.
Go, taningoto no yôni hurumai
Pięć; zachowywała się jak inna osoba.
Roku, sôyatte zibun o mamotta
Sześć; był to jej mechanizm obronny.
Nana, kioku no kyôyû wa sarenai
Siedem; nie dzielą swoich wspomnień.
Hati, tagai no sonzai mo siranai
Osiem; nie wiedzą nawet o swoim wzajemnym istnieniu.
Kyû, toki ga nagare nagare ima wa
Dziewięć; czas tak płynął i płynął
Zyûnin no zinkaku ga koko ni ita
aż powstało dziesięć charakterów.

Watasi no naka no zyûnin ga onazi otoko ni koi o sita
Zamieszkujące moje wnętrze osobowości wszystkie zakochały się w tym samym mężczyźnie.
Mina minna mukuwarenu mama otoko no kotae wa
Nie mogąc zadowolić ich wszystkich, mężczyzna odparł:
「Kimi no naka no hitori dake o aisimasyô」
"Pokocham tylko jedną z was."
Sinzô ga takanaru watasitati no
Nasze serca biją jak szalone,
Hayamaru kodô o osaetukete
a my staramy się je opanować.

Kimi ga marude betuzin no yôni
Jesteś zupełnie jak inna osoba
Natte boku no moto e otozureru
za każdym razem, gdy pojawiasz się przede mną.
Sono tabi ni mune ga siumetukerareru
Za każdym razem coś ściskało mnie w piersi
To dôzini hikarete'itta
i byłem jednakowo zauroczony.

Demo ne, kimi ni wa iwaneba naranai
Ale wiesz, muszę ci to powiedzieć.
Hokano kimi ni mo mô tutaeta ga
Powiedziałem to już innej tobie,
Boku wa hitorino hito sika aisenai
ale nie mogę kochać więcej niż jedną osobę.
Zinkaku wa hitotu sikani erabenai
Nie mogę wybrać więcej niż jeden charakter.

Watasi wa tazyû zinkaku?
Ja mam osobowość mnogą?
Hohoende'iru no wa naze?
Czemu się uśmiechasz?

Watasi no naka no zyûnin wa mina minna mû ki ga tuite'ita
Wszystkie dziesięć osobowości we mnie zdały sobie sprawę
Zibun no umareta riyû to wa nanika
z powodu, dla którego się narodziły.
Hitotuno ai o te ni suru koto ga yakume nara
Jeśli moją rolą jest zdobycie jednej miłości,
Mô owattesimatta ne
to już koniec.
Sâ saigoni minna de waraimasyô
A więc na koniec zaśmiejmy się wszyscy razem.
Sayonara okaeri
Do widzenia, witaj z powrotem.
Watasi wa motono hitori yo
I znowu jestem tylko ja jedna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz