15 kwi 2012

Kagamine Rin - DOLLS

Tytuł oryginalny: DOLLS
Tytuł polski: LALKI
Tekst i muzyka: Rozenkreuz
Wokal: Kagamine Rin




Polski
Wraz z przybyciem nocy, miasto wypełnia się światłami. Daje się słyszeć odgłosy skrzypiących kół wozów.
Szłam bez celu, a moje kroki rozlegały się echem. Nie mam dokąd iść.
Czemu urodziłam się? Czemu moje serce jest koloru srebra?
Dawno temu, on powiedział do mnie, "jesteś specjalną lalką".
Tańczyłam i śpiewałam, aby pochwalił mnie. Teraz też wciąż śpiewam.
Nawet jeśli on oczu nie otworzy, ja nadal będę śpiewać.
Czemu urodziłam się? Teraz będę tylko śpiewać już na wieki.
Pewnego dnia zapadnę w sen i udam się do wspaniałego miejsca, gdzie przebywa on.
Życzenie me nie spełnia się. Ciągłe śpiewanie w samotności zniszczyło mnie.
Z upływem czasu zapomniałam piosenki. Muszę spieszyć do miejsca, w którym on śpi.
Wlecząc swoje ciało pokryte pęknięciami, ile już to razy upadłam...?
W miejscu otoczonym kwiatami, z którego widać morze, pozwólcie mi spać wraz z nim!
Niech życzenie me spełni się. "Wystarczająco długo żyłaś sama."
Usłyszałam jego głos w pobliżu.
Głos, który tyle razy słyszałam w swoich snach, teraz delikatnie w mej piersi rozlega się.
Łagodne światło otacza mnie.
Śmieję się, śmieję się.

Romaji
yoru no kono mati akaru ga tomoru kisimu haguruma to syarin no oto
hibikasete aruita yuku ate mo naku umaku arukenakutemo
watasi ha naze umaretano desyou? naze sinzou ha ginno iro nano?
tooi mukasi ni ano hita ga itta "kimi ha tokubetuna ningyou" dato
odori utai kare ni homerareru you ni ima mo utatteru zutto
kare ga me wo samenakutemo utaou
watashi ha naze umaretano desyou? tada eien ni utai tudzukeru
ituka ha nemuri tuki ano hito no iru sutekina basyo he
negai ha kanawanai hitori utai ikite kowarete
toki ha nagereteku uta mo wasurete ano hito nemuru basyo heto isogu
hibiwareta karada wo hikisuru nagara nando korondemo
umi no mieru basyo ni hana wo soe saa nemurasete ano hito to tomoni
negai wo kanaemasyou "kimi ha zyuubun hitori de ikita"
ano hito no koe ga kikoeta tikai soba de
yume no naka de nandomo kiita koe yasasiku mune ni hibikiwataru
odayakana hikari watasi wo tutunde
waratteru waratteru

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz